Fate/Zero #2 wycofany ze sprzedaży
Z przykrością informujemy, że jesteśmy zmuszeni do wycofania ze sprzedaży drugiego tomu książki Fate/Zero. Spowodowane jest to błędami w składzie i poprzestawianymi stronami. Wydanie poprawione powinno ukazać się do końca kwietnia.
Wszyscy Klienci, którzy zdążyli nabyć wadliwy tomik, po ukazaniu się wydania poprawionego będą mogli wymienić go na nowy w miejscu, gdzie dokonali zakupu.
Istnieje również możliwość złożenia reklamacji bezpośrednio u nas (reklamacje obsługuje nasz sklep mangastore.pl), pod adresem email: kontakt@mangastore.pl
W tym drugim przypadku konieczne będzie odesłanie tomiku (obowiązek zwrotu nie dotyczy klientów naszego sklepu).
Adres do zwrotów:
Wydawnictwo Kotori
ul. Leszczyńska 10
60-115 Poznań
Wszystkich Klientów przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Czy poprawiony egzemplarz jest już ogólnie dostępny czy nadal trzeba oczekiwać?
A możecie podać kolejność czytania przy poprzestawianych stronach?
Zachowam sobie wadliwy jako taki „biały kruk” 😀
Tu jest rozpiska, gdzie co się wycięło i przeskoczyło 😉
https://ask.fm/WKotori/answers/147439695811
Co w przypadku jeśli kupiłem tom w empiku? Bedę mógł wymienić w sklepie jeśli nie posiadam już pagonu czy trzeba będzie wysłać tom na podany przez was adres?
Mniemam, że do zwrotu w sklepach stacjonarnych niezbędny będzie paragon, prawda?
Wszystkie tomy są wadliwe?? Czyli skoro kupiłem u was prenumeratę, to tez muszę wymienić tomik. Nawet nie zdążyłem go przeczytać.
Wszystkie są wadliwe. Ale jako klient naszego sklepu Mangastore.pl nie musi Pan nic wymieniać.
Jak dostaniemy wydanie poprawione, wyślemy tomik do wszystkich Klientów, którzy kupili Fate/Zero #2 u nas (zarówno pojedynczo jak i w prenumeracie).
Czyli musimy odesłać ten tomik?
Jeśli ktoś kupił w mangastore.pl to nie musi – dostanie z automatu nowy. Jeśli ktoś kupił w innym miejscu, to musi odesłać (skąd mamy wiedzieć, kto posiada wadliwy egzemplarz?)