Zamówienie nr #3589
#1
Zamawiałam ostatnio prenumeratę i z jakiegoś powodu naliczono mi 11 złoty przesyłki, chociaż przy prenumeracie powinna być ona darmowa (tak pisało przy finalizowaniu zamówienia).
Przelew poszedł, ale czy mogę liczyć na ewentualny zwrot?
#2
Oczywiście. Jak tylko wpłata zostanie zaksięgowana, zwrócimy niepoprawnie naliczone koszty wysyłki.
Naczelny mechanik Kotori
#3
Likorys
naliczyło ci koszty wysyłki bo nie zaznaczyłaś małej kropeczki
[Obrazek: oo_zpsjtsaa9fd]
#4
Kumiko - auć. Bardzo możliwe. Niezdecydowany Nauczka na przyszłość - sprawdzać czy nie trzeba zaznaczyć nawet jeśli jest tylko jedna opcja.
#5
Ale fakt, przydałoby się by znaczniki były większe.
Albo przy prenumeracie zaznaczało się automatycznie.
#6
Dzięki wielkie za zidentyfikowanie problemu. Znajdę chwilę i poprawię błąd.
Naczelny mechanik Kotori


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości