Avengers, Assemble!
#61
ja też. znowu solo T_T
|  deviantART  |  tumblr  |  facebook  |  
#62
Tzn ja akurat na kompie mam taka paskudna kopie, ale lepsze to niż nic nie XD?
Poza tym u mnie w kinie Avengersi z dubbingiem już tylko lecą a tego bym nie zniosła XD
#63
U mnie nawet jeszcze są z napisami dwa seanse, ale cóż, samemu średnio i czasu też nie ma na kino D:
#64
Jak można było zdubbingować avengersów T_T SM4 też ma być z dubem ;_; i IM3 i T2 i o bosze, to boli.

i pewnie hiddles miałby paskudnego dubbingujacego. To tak jak dubbować Johnego Deppa. Zbrodnia.
|  deviantART  |  tumblr  |  facebook  |  
#65
Właśnie jak sprawdzałam głos aktora to jest całkiem niezły i nawet podobny, ale jednak trzeba by to było usłyszeć xD jak nie daj boże pojawi się z dubbem na torrentach to aż sobie ściągnę, żeby zobaczyć xD bo niestety nie napotkałam w sieci ani jednego zdubowanego trailera :<

To on - Marcin bosak


#66
(22-06-2012, 12:24 AM)Rizu napisał(a): Jak można było zdubbingować avengersów T_T SM4 też ma być z dubem ;_; i IM3 i T2 i o bosze, to boli.

Spiderman to nie część czwarta, to zupełnie inny film XD
No ale bez przesady, mogą sobie być dubbingowane dla analfabetów (bo kto zabiera dzieci na Avengersów lol), ale przecież z napisami też będą, więc nie widzę problemu w tej kwestii akurat Uśmiech

(22-06-2012, 02:19 AM)Rinelin napisał(a): Właśnie jak sprawdzałam głos aktora to jest całkiem niezły i nawet podobny, ale jednak trzeba by to było usłyszeć xD jak nie daj boże pojawi się z dubbem na torrentach to aż sobie ściągnę, żeby zobaczyć xD bo niestety nie napotkałam w sieci ani jednego zdubowanego trailera :<

To on - Marcin bosak


Marcin Bosak głos ma fajny, ale raczej niepodobny do Hiddlesowego XD
Ale to i tak dla mnie mniejsza trauma niż dubbing Vadera D: toż to był świętokradztwo dubbingować Jamesa Earl Johnesa ><'

Zdubbingowany trailer był chyba nawet w tv (nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że trailer dubbingowany był przez innych ludzi niż cały film):





A poza tym... OMS! Tony! WTF?!?! Koszmarne... <tak pierwszy raz słyszałam>
Strasznie słaby dubbing, wszyscy mają podobne głosy właściwie i zero emocji >>;


Dla porównania:


#67
Matko polko co to było XDDDDDDD przecież Fury brzmi tak przetragicznie że hardkor, no jak dla mnie to Tony chyba brzmi najlepiej z tego towarzystwa, ale ogólnie to tragedia XD I tak strasznie bez emocji że brak mi słów..... i ta Widow... boże to chyba jakiś głuchy robił....
#68
(22-06-2012, 02:19 AM)Rinelin napisał(a): To on - Marcin bosak

ahahha, nie lubie go xDDD

(22-06-2012, 01:50 PM)Mags napisał(a): Spiderman to nie część czwarta, to zupełnie inny film XD

Dla porównania:

Oj, wiem, ale 4ty z kolei, więc dla skrótu SM4 XD

I oh my lol XDDDDDDDDD ten trailer jest straszne. Pierwszy brzmi jak harry potter O_o i juz go chyba kiedyś widziałam.
Tony chyba rzeczywiście najlepiej brzmi XD a Skrzetuski dubbinguje Thora? XD http://wantstobelieve.tumblr.com/post/25...-a-perfect
|  deviantART  |  tumblr  |  facebook  |  
#69
(22-06-2012, 03:54 PM)Rinelin napisał(a): Matko polko co to było XDDDDDDD przecież Fury brzmi tak przetragicznie że hardkor, no jak dla mnie to Tony chyba brzmi najlepiej z tego towarzystwa, ale ogólnie to tragedia XD I tak strasznie bez emocji że brak mi słów..... i ta Widow... boże to chyba jakiś głuchy robił....

(22-06-2012, 05:54 PM)Rizu napisał(a): I oh my lol XDDDDDDDDD ten trailer jest straszne. Pierwszy brzmi jak harry potter O_o i juz go chyba kiedyś widziałam.
Tony chyba rzeczywiście najlepiej brzmi XD a Skrzetuski dubbinguje Thora? XD


No może Tony wypada nieźle, ale tylko dlatego, że reszta <poza Widow> brzmi, jakby jedna osoba podkładała głos XDD
Thora dubbinguje Łukasz Nowicki Uśmiech

http://pl.wikipedia.org/wiki/Avengers_%28film_2012%29 Tu jest cały skład

Ale to tylko świadczy o tym, jak złych mamy reżyserów dźwięku i że nie każdy znany aktor umie/może/powinien podkładać głosy >>' Szkoda, że u nas nie ma tradycji aktorstwa głosu w sumie.
#70
Ale dubbingowanie animacji ogólnie wychodzi dobrze i nawet ostatnie dwa Pottery były całkiem niezłe, ale tu to jest tragedia. Ale doczytałam się gdzieś w komentarzach, że w filmie to inaczej brzmiało ponoć Język
#71
Może, jednak animacje to nie to samo, co filmy aktorskie XDDD
Argh, dubbing Potterów zawsze będzie dla mnie i szatański.

Tak, jak pisałam, w trailerze są zupełnie inne te głosy, bo robili go na szybko <słychać XD> Ale nie poświęcę się i nie pójdę do kina sprawdzić, jak brzmi dubbing XDDD
#72
Dziewczyny, doradźcie, która lepsza? Duży uśmiech
[Obrazek: ido2.jpg] czy [Obrazek: ido.jpg]
|  deviantART  |  tumblr  |  facebook  |  
#73
jak dla mnie ta druga ale chyba bez białej obwódki :>
#74
Też jestem za wersją drugą Uśmiech
#75
ok Duży uśmiech
|  deviantART  |  tumblr  |  facebook  |  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości